Способи оплати

Післяплата Нова Пошта

Готівкою або банківською карткою при отриманні товару у відділенні або кур'єром служби доставки Нової Пошти.

Важливо! Стягується комісія Нової Пошти 20 грн + 2% від суми замовлення за повернення коштів.

 

Оплата на банківську картку ПриватБанк

Оплата на банківську картку 5168 7574 2368 8466 Ухін Максим Володимирович

Оплата картками (Visa, Mastercard) будь-якого банку.

 

Оплата на банківську картку Monobank

Оплата на банківську картку 4441 1110 6505 8491 Ухін Максим Володимирович

Оплата картками (Visa, Mastercard) будь-якого банку.

 

Способи доставки

Адресна доставка кур'єром до дверей (Нова Пошта)

Терміни доставки кур'єрської служби Нова Пошта, в залежності від регіону, становлять від 1-го до 3-х днів з моменту відправки замовлення, після підтвердження замовлення.

Вартість доставки кур'єром за тарифами перевізника від 85 грн.

 

У відділення Нова Пошта

Терміни доставки у відділення Нова Пошта, в залежності від регіону, становлять від 1-го до 3-х днів з моменту відправки замовлення, після підтвердження замовлення.

Відправлення Новою Поштою здійснюються кожен день. Вартість доставки за тарифами перевізника від 50 грн.

Безкоштовна доставка на відділення Нова Пошта замовлень від 2000 грн.

 

Отримання та огляд замовлення

Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення. Увага! При отриманні замовлення ви маєте право і зобов’язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню. В тому числі якщо доставку здійснює кур’єр.

На що звернути особливу увагу:

товар з позначкою «крихке» (посуд, скло, продукти в скляній тарі) – перевірити на цілісність, відсутність сколів, тріщин тощо; товари з категорії електроніка і побутова техніка – перевірити комплектацію; врахувати, що деякі категорії товару не підлягають поверненню.

У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитися від його отримання, вказавши в заяві про повернення причину відмови та виявлений дефект (в разі наявності дефектів).

Якщо ви не перевірили товар у відділенні або в присутності кур’єра при отриманні й надалі вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, по яким неможливо встановити причину та момент виникнення, в прийнятті повернення товару може бути відмовлено.